0
                SINGLE NAME COMPLETE METHOD







PC METHOD:
Google pr likh hola extension for firefox wo install kr k open kr or indonesia ki country select kr k facebook id open kren or setting me ja kr language ko bhasha indonesia kren phir setting me ja kr name setting me jain or apna last name remove kr den or save kr den apka name single hojayga


.
ANDROID METHOD:
Playstore se Hola Vpn install kr k open kr or indonesia ki country select kr k facebook id open kren or setting me ja kr language ko bhasha indonesia kren phir setting me ja kr name setting me jain or apna last name remove kr den or save kr den apka name single hojayga
.
JAVA MOBILE METHOD:
Google pr likh indonesia proxylist or proxynova wali site open kr waha se koi b working proxy utha or uc me ja kr network setting me ja waha pr web access via proxy server pr click kr or waha proxy and port de nichay m. facebook. com likh or save kr de fir open kr or indonesia ki country select kr k facebook id open kren or setting me ja kr language ko bhasha indonesia kren phir setting me ja kr name setting me jain or apna last name remove kr den or save kr den apka name single hojayga
.
DUA ME YAD RAKHNA







Java walay single name k liye in working proxies ko enjoy kro 61.94.142.146:8080, 114.57.31.210:8080, 110.136.242.188:80 checked by me 



                      OTHER METHOD 

See pics 







Post a Comment

 
Top